حرفی با خدا

خدایا گاهی  که نمیخوای برای من اتفاقی بیافته من هرچیم تلاش کنم بهم نمیدی

میگی اصرار کنم توش خیرم نیست بلایی سرم میاد

یعنی تو نمی توانی کمکم کنی که خیر باشه

خدایا وقتی نمیخوای که نمیخوای که نمیخوای من چیکار کنم

امیدی نمونده برام شرایطمو دارم کم کم قبول میکنم 

قرار نیست چیزی درست بشه من محکوم زندگی کردنم

خیلی ها اینجوریند خدا زندگی میکنند که تموم بشه

دنیا دور روزه چقدر سخته

نمیدونم دیگه چیکار کنم

چشمامو ببندم تسلیم بشم ؟باشه



فقط بهم طعنه نزن بذار زندگی کنم پیر بشم این روزام بگذره

اصلا شاید قراره بمیرم 

نمیدونم هرچی که هست فقط  اذیتم نکن... بذار تنها باشم عادت کنم

بدترش نکن من دیگه تحمل ندارم

من خیلی ضعیفم..........................


اگر انسان خواسته ای دارد که دلش همواره مشغول اوست و او را از یاد حق باز داشته است از خداوند بخواهد که اگر خیر است برآورده سازد و اگر به صلاح نیست او را از این دل مشغولی رها سازد. لذا ترک دعا تا زمانی که دلش مشغول آن حاجت است جایز نیست؛ چرا که اگر به درگاه خدا نرود به دام شیطان گرفتار خواهد شد. اما اگر به این باور رسید که خدای مهربان قادر و علیم، بر اساس حکمتش خواسته وی را اجابت نکرده، شاکر خدای سبحان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.