برایت گردن بندی از گریه خریدم...!


فراموش نکنی که گریه هایم گردن توست...!

خدااااااااااااااااااااا

یا فاطمه زهرا زندگی و افکار دنیا داره خفم میکنه

نمیدونم چی درست چی غلط

خانم اگه بابام اشتباه کنه چی 

خدایا من دهنم بسته شده خدا

خدایا میترسم میترسم خدا بلد نیستم برای خودم کار بکنم

خدایا اگه صلاحم نیست تو رو پهلو شکسته فاطمه زهرا کمکم کن 

خدایا تو رو امام حسین تو رو امام غریب اگه به صلاحم نیست تموم بشه

خدایا اگه قراره بشه خدایا دلگرمم کن خدایا تو رو فاطمه زهرا قسمت دادم کمکم کن

کسی حرفمو نمی فهمه.خدایا من بی عرضم.خدایا من بدبخت میشم ها خدایا من چیکار کنم

خدایا تو رو قمر بنی هاشم مراقبم باش

خدایا چون خودمو میشناسم میگم.میترسم.خدایا تو رو علی اصغر بهم نگاه کن ختم بخیرش کن خدایا

چیکار کنم خداااااااااااااااااااااااااااا

توکل به خودت

حکمت

خدایا شکرت

خدایا بخدا خودتم میدونی بحث چی بود؟

خدایا به دلم نبود.نمیدونم چرا همش دلم جواب رد میداد 

میترسیدم از روزی که هیجاناتم که تموم میشد بزنم زیر همه چی

داشتم پا میذاشتم رو دلم

خدایا اون محکم بود میدونست چس میخواد چون به دلش بود

ولی من چی؟من به دلم نبود میترسیدم یک روز بزنم زیر همه چی

یا اینکه بیشتر ازت دور بشم.خدایا ما فقط هم فکر بودیم و اخلاقا خوب بودیم ولی خودم احساس میکردم یکسری کشش ها وجود نداره

خدایا کمکش کن فراموشم کنه و ازدواج کنه خدایا به منم کمک کن آدم بشم و با یک آدم که به دلم میشینه ازدواج کنم

از رو اجبار داشتم ازدواج میکردم.امیدوارم اونم متوجه بشه که به صلاحش نیست.حتما خیری تو این اتفاقات بوده

من بخدای خودم ایمان دارم میدونم کمکم میکنه

من موفق میشم

من میخوام تغییر کنم خدایا کمکم کننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

موفقیت ها رو جذب کنم

دیگه بسه سکون و بی حرکتی